|
O izdanju:
|
SADRŽAJ
Blur magazin ponosan je ekskluzivni medijski pokrovitelj Impossible Projecta. Kao časopis koji podupire i “slavi” umjetničku fotografiju, uvijek nam je zadovoljstvo podržati ovako hrabre, povijesno važne pothvate, koji će, uvjereni smo, ne samo uspjeti u realizaciji već i napraviti pravu kulturnu revoluciju u fotografskom svijetu. U ovom broju pročitajte ekskluzivan intervju s Florianom Kapsom, izvršnim direktorom projekta te saznajte sve činjenice vezane uz Nemogući projekt.
INTERVJU | FLORIAN KAPS | Robert Gojević
Tko je to “mi”?
To smo ja, moj partner André Bosman, bivši menadžer za proizvodnju iz Polaroida, a sada izvršni direktor za razvoj i proizvodnju, Marwan Saba, direktor za financije i pravne poslove i, ono najbitnije, naš tim najiskusnijih strčnjaka za integralni film diljem svijeta. Devet bivših radnika iz Polaroida u Enschedeu (Nizozemska) također sudjeluje u razvoju novog filma.
Za sve dodatne informacije vezane uz Impossible Project posjetite njihovu službenu web stranicu: http://www.the-impossible-project.com/
INTERVJU | STANKO ABADŽIĆ | Robert Gojević
Mnogo autora fotografira aktove. Po čemu se vaše fotografije razlikuju od ostalih? Svijet troši fotografiju, ali i fotografija svijet. Vi nemate kutka zemljine kugle gdje nije kročila noga fotografska. U toj poplavi fotografskih slika vrlo je teško biti nov, autentičan i svoj. To posebice važi za akt fotografiju. Golotinjom smo okruženi posvuda: u medijima, novinama na kioscima, na reklamama i billboardima, dolaze nam čak i u sobe preko TV ekrana. Gotovo da nema proizvoda koji se ne reklamira nagim ženskim tijelom. Trudio sam se da promatrač na mojim aktovima otkrije moju trajnu inspiriranost ženskim tijelom, fotografirao sam žene i djevojke tako da su kod mene one subjekti, a ne objekti eksploatacije, kako je to često slučaj u reklamama i medijima. Želio sam iskazati svoje poštovanje prema njima, afirmirati ljepotu i estetski doživljaj koji tijelo sa sobom nosi. Dakle, jednu poetsku sliku ženskog tijela.
PROJEKT | MARIANNE LE CARROUR | ANDREEA ANGHEL | ALESSANDRA LANZAFAME | Loredana Guinicelli
Dopustite da Vas upoznam s jednim posebnim projektom o iznimnim ženama koje iskazuju svoju dušu korištenjem fotoaparata. Zahvaljujući fotografiji kakvu imamo danas, u prilici smo koristiti sjajne instrumente kojima možemo “uloviti” naše tajne i čudnovatosti. Zbog toga ljudi sve češće i češće koriste fotoaparate kao što su u prošlosti pjesnici koristili pera.
Ovo je priča u kojoj snovi postaju java. Ovo je naša priča, ples duša…
PORTFOLIO | VIZIJE | Ana Lorencin
Sebe bih opisala kao autora u potrazi za snažnim detaljima, bezvremenskim pogledima, fascinira me sve što je već u početku crno-bijelo, misteriozno, stripovsko.
Kad pronađem željene motive, ispričam si osobno viđenje o njima, pa sve te ideje u konačnici pretočim u finalnoj obradi, koja je ključna za dobivanje željenih atmosfera.
GLOBULB | BOMBAY FLYING CLUB | Ivan Pekarik
Projekt tri samostalna i nezavisna fotoreportera, Danaca Poula Madsena i Henrika Kastenskova te Kanađanina Brenta Fostera, oduševio nas je prije svega svojom idejom – njihov web site prikaz je ne samo vrhunske fotografije, ne samo vrhunskog web dizajna, već prikaz vrhunskog modernog novinarstva, novinarstva kakvo bi ono trebalo biti u 21. stoljeću.
KOLUMNA | POLAROIDI | Mare Milin
Kad bolje promislim, mislim da mi je to jedna od boljih foto stvari koje su mi se desile u životu. Od trenutka kad uz specifičan zuj prođe kroz valjke aparata, koji ga ispljune u moju ruku, pa ga gledam kao neko čudo dok postaje slikom i divim mu se jer je beskrajno lijep u svim svojim fazama, i tako sve do trenutka kad počne mijenjati boju i kontrast, gustoću, i opet postaje nešto drugo. Vrlo ljudski. Polaroidi se rađaju, postaju, i stare.
Volim te majušne slike. Gomilam ih. Cijenim ih.
POVIJEST POLAROIDA | Ivan Zidar
Njegova trogodišnja kći Jennifer zapitala se zbog čega ne može vidjeti fotografiju neposredno nakon njena okidanja. Land je odlučio udovoljiti dječjoj znatiželji i krenuo odmah razmatrati mnoge mogućnosti tijekom jednosatne šetnje Santa Feom.
POLAROID - ČUVARI USPOMENA | Isidora Vujošević
Magličast koprena prevučena preko polaroid slika posebnom atmosferom obavija uhvaćeni trenutak. Uspomene su, izgleda, snažnije uz polaroide.
POLAROID PORTFOLIO | Ivan Zidar
Ivan Zidar rođen je 1978. godine u Puli. Tijekom srednjoškolskog obrazovanja volonterski sudjeluje u proizvodnji programa Radio Pule. Od 1996. do 1998. radi u pulskom studiju HTV-a te se od 2001. profesionalno bavi produkcijom novih medija. Vlasnik je agencije za videoprodukciju, grafički dizajn i organizaciju evenata. U posljednjih nekoliko godina realizirao je brojne dokumentarne, promotivne i eksperimentalne filmove od kojih je posljednji prikazan na 18. Danima hrvatskog filma. Fotografiju najviše istražuje kroz objektiv Polaroida.
|
|
O časopisu:
|
Blur magazin entuzijastičan je projekt ljubitelja fotografije, volonterskih suradnika iz različitih dijelova Hrvatske. S ciljem postizanja visoke kvalitete sadržaja, časopis izlazi kvartalno u pdf formatu, kako bi se mogao skinuti, pohraniti i “listati” u bilo kojem trenutku. Dostupan je samo preko interneta jer ovim kanalom izbjegavamo visoke distributivne trošarine, rušimo teritorijalne granice i dosežemo svaki dio svijeta na najbolji način, besplatno. Upravo zbog njegove kozmopolitske naravi, Blur se paralelno uređuje na hrvatskome i engleskome jeziku. Iako prvotno osnovan pod imenom Bulb krajem 2007. godine, u rujnu 2009. mijenja svoju uredničku strukturu i osvježuje tim suradnika te kreće u nove izazove s nešto “mutnijim” imenom – Blur.
|